Programsko rješenje VELEPRODAJA u primjeni je u većem broju poduzeća različitih poslovnih djelatnosti na cijelom području Hrvatske. Rješenje je osim podrške svim poslovnim operacijama veleprodaje (zaprimanje robe, izdavanje robe, praćenje zaliha, ...) i usko integrirano sa vođenjem lanca maloprodajnih trgovina odnosno sa aplikacijama MALOPRODAJE.
Rad na poslovnom rješenju VELEPRODAJE započinje sa definiranjem artikala koje vodimo u veleprodaji. O svakom artiklu, osim osnovnih podataka – naziv, šifra, barkod, cijena, možemo voditi i cijeli niz dodatnih relevantnih podataka – dobavljač, grupa proizvoda, marža, zavisni troškovi, minimum zalihe, maksimum zalihe, ...
Početno unošenje podataka o artiklu možemo ubrzati preuzimanjem tih podataka iz Excel tablice. Prema potrebi možemo definirati i sliku artikla.
Slijedeća osnovna operacije veleprodaje je zaprimanje robe i kalkulacija cijene artikala. Izrada primki / kalkulacija vrlo je efikasna budući da program sam vrši veći dio kalkulacije prodajne cijene artikla, odnosno iznosa i postotka marže.
Ključna operacije veleprodaje svakako je izdavanja robe izradom veleprodajnog računa za kupca. Cilj je maksimalno brzo i točno izraditi potrebni račun profesionalnog izgleda sa svim zakonom propisanim elementima. Sve operacije rada sa veleprodajnim računima vrlo su intuitivne i odvijaju se preko ekrana prikazanog na slijedećoj slici.
U program su uključene sve potrebne mogućnosti koje povećavaju efikasnost praćenja zaliha na lageru. Stanje zalihe svakog artikla, zajedno sa svim relevantnim podacima o artiklu (nabavna cijena, zavisni troškovi, marža, veleprodajna cijena, dobavljač, ...) dostupno nam je u svakom trenutku. Detaljnu analizu prometa pojedinog artikla možemo provesti uz pomoć potpune KRM kartice. Osim trenutne lager liste, u svakom trenutku možemo pogledati i stanje zalihe definiranog dana u godinu (stanje zalihe na dan).
Od ostalih poslovnih operacija koje su automatizirane i podržane u našem veleprodajnom rješenju treba spomenuti slijedeće:
- izdavanje robe pomoću izdatnica, te periodičko fakturiranje izdatnica izdanih pojedinom kupcu
- izrada ponuda
- izrada narudžbi
- izrada povrata dobavljačima
- izrada otpisa robe
- provođenje inventure
- rad s zapisnicima o promjeni cijene
- izlaz robe u maloprodaju
- povrat robe iz maloprodaje
Za potrebe praćenja i analize poslovanja i za potrebe vođenja knjigovodstva poduzeća izrađene su rekapitulacije svih dokumenata koji se koriste tijekom poslovanja.
Važno je naglasiti da je programsko rješenje VELEPRODAJE integrirano sa programskim rješenjem MALOPRODAJE i kao takvo je u primjeni za distribuciju robe maloprodajnom lancu trgovina na cijelom području Hrvatske. Kod takvih primjena artikli se definiraju u veleprodaji i elektronskim se putem automatski „spuštaju“ u sve dućane. U veleprodaji izrađujemo izlaze robe iz veleprodaje u maloprodaju, koji se onda elektronskim putem prenose u dućane kao maloprodajne primke dućana. Centralizirano je i praćenje prometa svakog dućana odnosno prodajnog mjesta. Informacije o svakom izdanom računu odmah se online prenose u bazu podataka veleprodaje, tako da u svakom trenutku imamo točan promet svakog prodajnog mjesta. Primjer takvog praćenja rada maloprodajnih dućana direktno iz same veleprodaje prikazan je na slici.
Osim praćenja prometa dućana, ovakvo rješenje omogućava nam i centralizirano praćenje stanja zaliha svih dućana. Mi u svakom trenutku znamo kolika je zaliha pojedinog artikla u veleprodaji, ali isto tako koliko tog artikla imamo po dućanima. Detaljan opis ovdje opisanih mogućnosti prikazan je u rubrici Vođenje lanca maloprodajnih trgovina.
Programsko rješenje veleprodaje omogućava i izdavanje robe u komisiju. Isto je tako omogućeno i uzimanje robe u komisiju, odnosno uz vođenje veleprodajnog skladišta i vođenje posebnog komisijskog skladišta. To nam omogućavaju dokumenti komisijska primka, komisijski izlaz u maloprodaju, komisijski povrat robe iz maloprodaje i odjava robe u komisiji.
Sama efikasnost rada u skladištu veleprodaje može se značajno povećati korištenjem prenosnih barkod terminala. Pomoću njih vršimo „snimanje“ robe koju želimo izdati kupcu ili robe koju je kupac na licu mjesta zatražio. Iz tog popisa robe koji je proveden u samom skladištu, na računalu se automatski generira račun, izdatnica, izlaz robe u maloprodaju, ili neki drugi poslovni dokument. Prenosni barkod terminali značajno ubrazavaju i provođenje inventura i drugih skladišnih poslovnih aktivnosti.
Od ostalih mogućnosti programskog rješenja VELEPRODAJE treba spomenuti mogućnost automatizirane izrade zakonom propisanih deklaracija za artikle koje prodajemo.
Zaključenje poslovne godine i prijenos zalihe i podataka u novu poslovnu godinu korisnici provode potpuno samostalno.
Posebno naglašavamo i zahvaljujemo se svojim kupcima od kojih su neki već više od 10 godina u kontinuiranoj suradnji sa nama. Cilj nam je od samih početaka bio i još je uvijek isti – pratiti potrebe naših kupaca, rješavati njihove probleme i pokušati predlagati različita organizacijska i operativna poboljšanja u njihovom radu. Iako su osnovne operacije veleprodaje gotovo identične u različitim veleprodajnim djelatnostima, ipak svaka od njih ima svojih specifičnosti i posebnih potreba. Uvijek nastojimo naša programska rješenja prilagoditi upravo tim specifičnostima i na taj način podići kvalitetu poslovanja naših kupaca.