projektiranje
servis
programiranje
podrška
savjetovanje
riješenja
prodaja
index » MALOPRODAJA
MALOPRODAJA
  • MALOPRODAJA je jednostavno programsko rješenje poduzeća KAJFEŠSOFT d.o.o. za vođenje poslovanja trgovine.


    Programsko rješenje MALOPRODAJA u primjeni je od samih početaka rada poduzeća KAJFEŠSOFT d.o.o., već punih 10 godina. Tijekom godina kontinuirano je praćena cjelokupna zakonska regulativa maloprodaje, te je rješenje doživljavalo razne preinake (knjiga popisa, stope poreza, ...). Isto je tako praćen napredak informatičke djelatnosti, pa je rješenje u više navrata doživljavalo značajne dizajnerske preinake sa ciljem povećanja jednostavnosti i efikasnosti rada maloprodajne trgovine. Posebno naglašavamo i zahvaljujemo se svojim kupcima od kojih su neki već više od 10 godina u kontinuiranoj suradnji sa nama. Cilj nam je od samih početaka bio i još je uvijek isti – pratiti potrebe naših kupaca, rješavati njihove probleme i pokušati predlagati različita organizacijska i operativna poboljšanja u njihovom radu.


    Programsko rješenje MALOPRODAJA u uspješnoj je primjeni u trgovinama različite namjene. Rješenje je integrirano sa programskim rješenjem VELEPRODAJE i kao takvo je u primjeni za veći broj maloprodajnih lanaca trgovina koje pokrivaju cijelo područje Hrvatske. Definiranje artikala, praćenje ostvarenog prometa, izrada primki / kalkulacija kod takvih lanaca provede se na centralnoj lokaciji, te se onda podaci i dokumenti elektroničkim putem (preko Interneta ili magnetskog medija) proslijeđuju u pojedini dućan na udaljenoj lokaciji.


    Kod programskog rješenja maloprodaje naglasak je stavljen na maksimalnu jednostavnost rada sa ciljem da novi djelatnici praktički odmah savladaju izdavanje računa i započnu s radom. Za poduzeća i obrte čije je poslovanje šire od same maloprodaje (izdavanje veleprodajnih računa, otpremnica, fakturiranje složenijih opisnih usluga, ...) primjerenija su druga nešto složenije rješenja poduzeća KAJFEŠSOFT (ADVENTURE vođenje poslovanje, FAKTURE, ...).


    Osnova programskog rješenja MALOPRODAJE je rad na blagajni odnosno izdavanje računa. Cilj je da izdavanje računa bude maksimalno efikasno kako bi djelatnici svoju pažnju i vrijeme posvetili kupcima, a ne radu na kompjuteru. Sve operacije koje se moraju provoditi na blagajni provode se odmah i brzo - pronalaženje artikala po barkodu, po šifri artikla i po nazivu artikla, evidentiranje načina plaćanja (gotovina, kartice, čekovi, virman, ...), izdavanje R-1 računa (može se izdati odmah, a može i naknadnu ukoliko je kupac to naknadno zatražio), definiranje popusta po postotku ili iznosu, naplatu i evidentiranje predujmova, ..... Izdavanje računa prikazano je na slici

     

     


    Programsko rješenje omogućuje automatsko vođenje svih propisanih zakonskih evidencija o poslovanju maloprodaje (Z i X traka prometa, knjiga popisa, knjiga prometa, kontrolna traka, rekapitulacija odobrenih popusta, ...)

     



    U program su uključene sve potrebne mogućnosti koje povećavaju efikasnost praćenja zaliha na lageru. Pri tom je ključna efikasna izrada primke i kalkulacije uz automatski izračun marže u apsolutnom iznosu odnosno po postotku, te s druge strane definiranje prodajne cijene artikla. Stanje zalihe svakog artikla, zajedno sa svim relevantnim podacima o artiklu (maloprodajna cijena, marža, nabavna cijena, dobavljač, ...) dostupno nam je u svakom trenutku. Detaljnu analizu prometa pojedinog artikla možemo provesti uz pomoć potpune KRM kartice. Osim trenutne lager liste, u svakom trenutku možemo pogledati i stanje zalihe definiranog dana u godinu (stanje zalihe na dan).


    Za potrebe praćenja i analize poslovanja i za potrebe knjigovodstva poduzeća odnosno obrta izrađene su rekapitulacije svih dokumenata koji se koriste tijekom poslovanja (maloprodajnih računa, primki, zapisnika o promjeni cijene, povrata dobavljačima, ...)


    Od ostalih mogućnosti programskog rješenja MALOPRODAJE treba spomenuti vođenje evidencije kupaca i dobavljača, mogućnost exporta i importa artikala u Excel tablicu, odnosno importa artikala iz drugih veleprodajnih poslovnih rješenja.

     



    Zaključenje poslovne godine i prijenos zalihe i podataka u novu poslovnu godinu korisnici provode potpuno samostalno.
    Specifične potrebe pojedinih kupaca kada je u pitanju sigurnost podataka, pristup i dostupnost podataka, povezivanje više lokacija na kojima kupac posluje i sa kojih želi pratiti poslovanje, razne specifičnosti samog poslovanja, rješavamo individualnim pristupom svakom kupcu.