Rješenje je idealno za vođenje skladišta proizvodnih poduzeća, zatim poduzeća koje imaju veći vozni park i sličnih poduzeća. Program je u potpunosti usklađen sa novim zakonom o javnoj nabavi. Artikli skladišta evidentiraju se po CPV (Common Procurement Vocabulary) oznakama i opisima iz referentnog klasifikacijskog sustava.
Primjer definicije artikala prikazan je na slici
Omogućeno je vođenje većeg broja skladišta. Analize artikala na skladištu možemo provoditi na niz načina što je prikazano na slici
Osim trenutnog stanja lager liste pojedinog skladišta uvijek možemo pogledati stanje zaliha na pojedini dan. Svaki artikal, odnosno promjene njegovog stanja na zalihi, možemo materijalno i financijski pratiti pomoću detaljne KRM kartice ulaza i izlaza sa skladišta
Ključni dokumenti u svakodnevnom radu svakako su primka kojom materijalno I financijski definiramo zaprimljenu robu na skladište, te izdatnica kojom robu izdajemo na pojedino mjesto troška. Od ostalih dokumenata koje koristimo treba navesti:
- narudžbu
- povrat dobavljaču
- povrat u skladište
- inventuru
Rad sa svim dokumentima maksimalno je automatiziran i jednostavan. Na svim dokumentima prikazuju se CPV oznaka I kategorija artikla.
Na osnovu izrađenih dokumenata programsko rješenje omogućava provođenje cijelog niza analiza od kojih treba pomenuti slijedeće:
- analiza nabave po računovodstvenim tipovima, analiza po CPV oznakama i analiza po kategorijama artikala sa različitim mogućnostima sortiranja dobivenih izvještaja. Generiranje izvještaja o nabavi robe u Excel formatu
- analiza izdane robe po računovodstvenim tipovima, analiza po CPV oznakama i analiza po kategorijama artikala sa različitim mogućnostima sortiranja dobivenih izvještaja. Generiranje izvještaja o izdanoj robi u Excel formatu
Primjer jedne od analiza prikazan je na slici
Osim poslovnih analiza koje provodimo radi praćenja učinkovitosti poslovanja, program omogućava i generiranje svih potrebnih izvještaja za knjigovodstveno praćenje materijalnog poslovanja.
Programsko rješenje sadrži i integrirani modul za praćenje zaduženja sitnog inventara.
Zaključenje poslovne godine i prijenos zalihe i podataka u novu poslovnu godinu korisnici provode potpuno samostalno.
Posebno naglašavamo i zahvaljujemo se svojim kupcima od kojih su neki već više od 10 godina u kontinuiranoj suradnji sa nama. Cilj nam je od samih početaka bio i još je uvijek isti – pratiti potrebe naših kupaca, rješavati njihove probleme i pokušati predlagati različita organizacijska i operativna poboljšanja u njihovom radu. U mnogim poduzećima osnovna aplikacija materijalnog poslovanja doživjela je, kroz niz godina, brojne nadogradnje specifične za vrstu poslovanja tih poduzeća. Uvijek nastojimo naša programska rješenja prilagoditi upravo tim specifičnostima i na taj način podići kvalitetu poslovanja naših kupaca.